0728001177 [email protected]

De cate ori nu ti s-a intamplat sa ramai fara energie in timp ce erai la serviciu? De cate ori nu ai simtit nevoia unui pui de somn dupa masa de pranz? Exista foarte multe alimente care pot sa iti taie cheful de munca, iar un truc ce este foarte bine sa il folosesti il reprezinta evitarea alimentelor grele, cum ar fi carnea, fast food-ul, ouale si lactatele. Bineinteles, in cantitati exagerate. Daca totusi doresti sa consumi ceva consistent la masa de pranz, poti opta pentru o portie mai mica in loc de una extra large.

Pentru masa de pranz este recomandat sa alegi alimente care contin multe fibre si care vor oferi o senzatie de satietate pentru mai mult timp. Alte alimente recomandate pentru masa de pranz sunt cele care contin acizi grasi esentiali, fiind grasimi sanatoase ce iti vor ingriji creierul si te vor ajuta sa beneficiezi de o mai buna concentrare. Iata o lista cu alimente care te pot ajuta sa iti recapeti energia si sa poti sa iti faci treaba cu concentrare si dupa amiaza.

Avocado, fiind un fruct foarte bogat in grasimi bune care ajuta creierul, sunt foarte utile la masa de pranz si te vor ajuta sa faci fata cu brio altor tentatii. In plus, sunt fructe utile si pentru inima deoarece vor impiedica blocarea arterelor iar sangele va avea un parcurs mult mai lin intre inima si creier, ajutand la stimularea cerebrala.

Iaurtul reprezinta un alt aliment util, combinatia sa de calciu si proteine te va ajuta sa obtii o mai buna concentrare. Iaurtul contine, printre acestea, tirozina, un aminoacid care iti va stimula productia de dopamina si noradrenalina, substante ce vor mentine creierul alert, beneficiind astfel de o capacitate mai sporita de concentrare si de memorare.

Bananele beneficiaza de un continut ridicat de mangan, vitamina C, potasiu si fibre, iar toate acestea vor ajuta la stimularea cerebrala.

Vitamina B6 va ajuta la productia de neurotransmitatori ce ajuta la cresterea concentrarii. O puteti gasi in ardei gras, banane, spanac, conopida, telina, mustar, varza.

Verdeturile, cum ar fi rucola, spanacul, mararul sau patrunjelul verde contin foarte multi antioxidanti, precum vitamina C, A si E. Consumand macar o portie de verdeturi pe zi veti obtine energie si concentrare maxima la munca.